Saturday, July 30, 2011

mahligaimu dari air mataku...:'(

Haaa…mahligaimu dari air mataku??maybe ada di antara korang yang tertanya-tanya tajuk aku ni kan…tapi confirm ada jugak yang cakap ‘alah dia ni ambik dari tajuk lagu je ni’….hahaha…memang pon…pada yang masih tertanya-tanya tadi tu,,sebenarnya tajuk aku ni memang aku ambik dari tajuk lagu…lagu nyanyian lestari…cuba korang cari kat youtube…cer cuba cer cuba usop wilcha punya trend..hehe…2-3 tahun yang lalu,,aku memang layan gila lagu ni…aku sendiri pon tak tahu sebab apa aku suka sangat lagu ni…saja suka-suka kot…hhmmm…baru-baru ni aku frust dengan seseorang…tiba-tiba ja aku teringat lagu ni…bila aku kaji balik lirik lagu ni dengan apa yang terjadi pada aku sekarang ni,,haaa memang sah laaa…sama dengan apa yang aku lalui…ni semua mungkin sebab aku layan sangat lagu ni kot…huhu…so sekarang aku nak tulis sesuatu pada si dia melalui lirik lagu mahligaimu dari air mataku…khas untuk ………:
Awak…izinkan saya untuk luahkan isi hati saya….
Saya takde niat nak buat awak terasa…
Just saya nak awak tahu apa yang berlaku sekarang…
Harap awak tak lukakan hati si dia seperti mana awak lukakan hati saya…
Saya langsung tak terfikir yang awak akan berpaling pada si dia…
Ini semua sebab kita telah lama menjalinkan cinta…
Tiba-tiba je awak couple dengan dia…
Saya langsung tak tahu yang awak menduakan saya selama ini…
Awak…saya harap awak kekal abadi bersama si dia…
Saya tahu dialah insan yang awak sayang…
Percintaan kita langsung tak sampai ke mana…
Hanyalah di bibir saja awak…
Awak bina mahligai dari air mata…
Yang jatuh berderai di pipi saya…
Dalam diam hati saya sakit…
Saya rasa awak telah membuang diri saya dari hidup awak…
Setiap masa saya terkenangkan awak.…
Segala janji manis dan juga saat-saat romantis
Awak selalu ingatkan saya supaya setia pada awak…
Tapi kenapa awak lakukan semua ni????awak yang curang!!!
Saya selalu berdoa pada tuhan supaya tabahkan hati saya…
Saya juga harap agar hidup saya tenang…
Awak…saya selalu rindu pada awak tapi saya tahu yang awak tak pernah rindu pada saya…
Saya cuba lupakan awak tapi tak boleh!!
Mungkin sebab saya masih sayang pada awak…
Tapi awak tak pernah hiraukan perasaan saya ni…..:'(

No comments:

Post a Comment